Rozwój firm kurierskich

Dobre firmy kurierskie
W zamierzchłych czasach słano do siebie nawzajem tylko nierozbudowane korespondencje, a przewoźnik musiał przebyć niezbyt długi odcinek drogi, zamykający się zwykle w terytorium jednego kraju. W chwili, gdy przesyłka wychodziła z państwa, to było wielkie halo. Punktualność nie była najważniejsza. Nie chodzi o to, że ludziom na czasie nie zależało, po prostu technika nie umożliwiała na szybsze dostarczanie. Było to przyczyną tego, że z pewną częstotliwością dochodziło do zdarzenia, kiedy paczka była doręczna do odbiorcy po latach, zupełnie już zdezaktualizowana, a czasem nawet to nie było pewne ? wiadomość ginęła gdzieś po drodze.
Coraz to nowe potrzeby nadawców wymuszały na spółkach przewozowych nieustający rozwój (zobacz na przykładzie: DHL kurier). W chwili, gdy firma nie korzystała z nowych metod ułatwiających nadanie listu, zwiększających szybkość dostarczenia i zwiększających bezpieczeństwo przesyłki, to szybko kończyła swój żywot. Nadszedł czas, że na coraz większą uwagę zaczęła zasługiwać rotacja informacji na gigantyczne dystanse, nierzadko dzielone pasmami gór. Jednocześnie w złym guście było pozwalać sobie na niewywiązywanie się z umowy. Firmy spedycyjne były zmuszone zacząć patrzyć w przyszłość, nie wystarczyło być jednym z wielu, trzeba było stać się najlepszym, a przynajmniej dobrym.
Możemy mieć pewność, że w czasach obecnych główny temat walki o klientów to punktualność. Przesyłki ekspresowe znajdują się w ofercie każdej spółki przewozowej, więc konkurencja jest spora. Przynajmniej mamy dowolność wyboru.